Mijn tamme ratten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor eigenaars van tamme ratten/Forum pour propriétaires de rats domestques
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimema dec 20, 2010 6:04 pm

Achja, op een week komt t nu ook niet, denk k. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 10:38 am

ik ga proberen van deze week-end een intro te doen, moeilijk maar we gaan toch proberen, veel bezeoeken, doen en krijgen deze week-end Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 21, 2010 3:16 pm

Ik ga mijn heren ook proberen introduceren bij Hammond en Penny, fingers crossed... :-/
't is dat ik zo Jared in mijn 'babies' hun kooi kan steken en Kwak z'n kooi kan teruggeven aan de opvang Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 22, 2010 9:58 am

Alle duimen omhoog voor je intro Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 28, 2010 12:23 pm

Wij hebben de intro zondag gedaan, wat was me dat Shocked , onze Jack die normaal zo lief is, was een echte monsterke, in het begin, waren ze zich allemaal aan het besnuffelen, en na een goeie kwartier begon het, meneer smeet de twee broertjes op hun rug, en het ging er eviger en eviger aan toe, wij begonnen een beetje te panikeren Shocked , Johan heeft dan besloten om het intro stop te zetten, en ze in verschillende fase te doen, nu hoopelijk zal het beter gaan Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 28, 2010 2:56 pm

hebben jullie een douche? Of een bad? Want in bad: maak ze alle drie nat en dan hen daarin loslaten.
Ze op hun rug smijten is niet erg, dat gepiep ook niet, dat weet je, 't is pas erg als er bloed aan te pas komt.

Maar enfin, je weet wat je doet, dus dat komt wel in orde!

Ik begin nog niet aan de mijn, 'k heb andere dingen aan m'n hoofd(letterlijk... :-/ )
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 29, 2010 9:38 am

Dat kan ik me inbelden, ik weet dat het geen kwaad kan, maar blijkbaar kan ventje er niet tegen, als dat zie, is het direct van, kom doe Jack terug in zijn kooi, en de broertjes in hun kooi Embarassed , heb hem al verschillende keer proberen uit te leggen, maar ja, hij heeft geliijk, je kent dat hé, maar zo als je zegt, ik ken dat allemaal, het komt zeker in orde Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 04, 2011 2:13 pm

MAken ze problemen als je ze in de zetel laat lopen samen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 04, 2011 4:46 pm

In de zetel is het beter van niet, voor dat de broertjes hier waren, ging Jack alle avonden in de zetel, ebn meneer kan het al niet verdragen dat Yuna, onze mopshondje, in de zetel zit, hij jaagt haar gewoon weg Rolling Eyes en nochtans, ik maak elke keer van mijn tek, ik dwing hem om Yuna te laten komen, en dan ga meneer in een hoek, en draai zig gewoon om, en beziet ons niet meer, juist een klein kind Smile , en voor de moment heb ik te veel zorgen aan mijn kop, lees maar de andere topics Wink om een intro te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 06, 2011 2:45 am

Heb je zo geen redelijk hoge wasmand(zonder gaten? of speelbak vd kids? 'k heb ooit(met Vidar, Forsite en Odin te introduceren met Daikin) met m'n muziekkoffers een soort kamerke gemaakt en ze daar ingezet(bijgebleven ook, ze konden er eigl op springen), dat lukte wel goed, maja (en hier lachen ze me voor uit op ratito), Daikin heeft ooit papa geweest voor die drie ratten als ze ritten waren enne, ze herkenden die gewoon, ook al waren we 8mnd verder(Daikin is van 11 dec al 2j dood, hij zou anders met Kerst 2010 5j geweest zij, beetje oud voor n rat Razz), dus ja, dat vlotte ook wel goed. Die drie waren best wel push over's, alleen met Fenriz hebben ze problemen gehad, maar tja, dat was een eenzaat, de eerste 6/7 mnd van zn leven had hij alleen geleefd en die wou zn eten niet delen en vloog mn jongens aan als ze wilden eten, dus ja, dat gaf problemen... En toen had ik geen idee van castratie Razz
Maja, kirsten heeft nu zo intro gedaan, dat ze een deel vd royal schoongemaakt had, daar een deel ratten en de nieuweling ingezet had, en degene die nog bij de nieuwelingen moesten, in het ongekusite deel vd royal, dat naar die nieuwelingen rook, gestoken. Geurmenden...Iets waar ze me ook mee uitlactten op Ratito, by the way, maar 't helpt GVD. Rolling Eyes

Enfin, ehm, ge ziet maar over een tijdje, eh Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 06, 2011 11:49 pm

Erza en lucy (de overgebleven zusjes) zitten bij de rest van m'n dames en!!! geen sprake van intro O_o Niks gepiep, niks geduw niks lawaai!!!
Propere kooi(ingericht en al!!!) en ze daar ingeknald. maja, dat zijn vrouwen, denk ik, ik moet nu de jongens ook bij mijn groepje heren proberen krijgen, dat gaat een ander paar mouwen zijn... Ze zitten allemaal in de RS, maar ja, de oudere heren in 't bovenste gedeelte en de jongere onderaan en boeltje afgesloten.
Ik ga doen waar ze me op Ratito mee uitlachten, maar Kirsten nu zelf mee bezig was: geurmengeling. Over een paar dagen steek ik die kleinere in de geur vd ouderen en omgekeerd en dan zien wat dat geeft als 'k de RS 'open' zet Razz
Dan zit 'k nog met Jared die ik bij de mannen wil zetten, T-rex die ik bij de vrouwen wil(nu zit m beetje verloren bij de heren, die is 22 mnd eh...), maar iig, die heeft z'n groepje en daar moet ik ATM dus geen extra kooi voor voorzien en dan Hammond en Penny(gesteriliseerd MISSCHIEN bij de mannengroep, maar dat zie ik nog wel, want ja, al die mannen over Penny aan't vechten, waarschijnlijk... Gene goed idee.
Maar Iig, hammond en penny gaan in de ouwe kooi van m'n eerste groepje(Vidar, Forsite en odin) en dan zijn die kooien van ratiito vrij en kan k die naar marijke brengen en heb ik eigl geen banden meer met hen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 08, 2011 3:14 pm

Amai, dat is wel fa,ntastisch nieuws van je dames ze, proficiat aan allemaal applaus applaus , ik hoop dat het met je jongens gaat ook lukken, ik heb hier nog niks ondernomen, aangezien de rotte weken dat we achter de rug hebben, en blijkbaar is het nog niet gedaan Sad , maar ik zal zeker gebreuk maken van de tips die ik hier boven gelezen heb, bedankt meid Wink Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimema jan 10, 2011 12:42 am

De mannen gaat andere koek zijn xD
Maar dan gaat de royal eerst uiteen, dan naar een andere kamer, daar terug ineen, maar alles esgoed met Dettol afgekuist en dan moeten ze maar zien dat ze overeenkomen! 'k heb geen zin in die 5 kooien te onderhouden :s
19 ratten is cava als je veel tijd en geld hebt en ze in pak 2 RS zitten, maar niet zoals ik het had Razz

Dat jij nog geen intro gedaan hebt: Dat begrijp ik al te goed. Komt wel, komt wel. Neem je tijd, 't zijn rotte weken geweest. *knuff*
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimema jan 10, 2011 10:39 am

Dank je lieve meid Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 11, 2011 9:04 pm

Dikke zoen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 4:22 pm

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 12, 2011 8:22 pm

Mijn kleine ventjes zijn zuinig geworden met hun eten
Misschien omdat ze nu in die grote Royal zitten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 13, 2011 2:52 pm

http://www.ratito.be/forum/viewtopic.php?f=2&t=5304&p=148006#p148006

Allez, ze zaten dus niet zo goed als ik gedacht had :-/
De kooi is goed, maar inrichting is zielig en hout als bodembedekking! 'k Had aubiose aangeraden O_O
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 14, 2011 12:53 pm

Allez lap, ik snap dat toch niet ze, waarom nemen mensen dieren in huis, als ze der geen tijd voor hebben, dat maakt me zo kwaad, ik hoop dat ze nu een goede en vaste thuis zullen vinden en krijgen Sad Sad Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 16, 2011 2:26 am

Ja,awel, ze heeft me teleurgesteld... Sad
Ik had zo gezegd dat ze Aubiose moest gebruiken, maar nee. Wrs in de winkel:'Jama, zaagsel is even goed...' Nog zo op gehamerd, dat dat gif is voor ratteN.
Maja...Ze gaan nu elders naartoe,ben ik blij van eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 18, 2011 11:09 am

Ja dat wel, maar toch, zo mensen verdienen, een dierenverbodt, en een ferme boeten, na, Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 22, 2011 12:14 am

Muh, 'k weet de reden niet waarom machteld ze alsnog op houtvezel gezet heeft, 'k zal 't haar wel 'ns vragen
En de kip, ze heeft een foto van Patsy en Edina gezet waar 't -voor Kirsten iig- DUIDELIJk te zien is, dat die foto hier genomen is en 'k had nog zo gezegd dat NIET te doen.
ARGh!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 22, 2011 6:56 pm

Abu en Apu worden ook terug afgestaan... Jennifer heeft haar oog laten vallen op Oona en Voltana... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimema jan 24, 2011 7:43 pm

Ok, 't is dus uitgekomen van waar Patsy en Edina afkomstig zijn.
Was weer half en half ophef, maar 'k heb een PM gestuurd dat ik er geen verdere discussie wil op na houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 25, 2011 8:35 am

Allé hup, en we zijn weer vertrokken Evil or Very Mad , jong jong jong jong, ik ga mij inhouden, ik begin weer te koken Rolling Eyes , ik ga eerlijk zijn met jou, ik heb het hiet ook niet gemakkelijk met Black en Blue, ze laten zich niet pakken, en niet gemakkelijk strellen, MAAR, ik zou ze voor geen geld van de wereld missen, want tegelijk ertijd, komen ze je aandacht vragen, Black komt me alle morgen uitdagen, als ik de afwas doet Laughing , ik kan gerust mijn handen in de kooi laten ze bijten me niet, maar ze komen niet gemakkelijk naar me toe ook niet, maar ze zijn gellukig, je zie het, ze spelen met elkaar, eten goed, drinken goed, komen uit hun kooi, bon, ze doen hun goesting, maar luisteren wel als ik vraag dat ze terug in hun kooi moeten, zie Emerytje, ik heb haar nooit mogen strelen of aanrakken, dat beesje heeft een heel slecht verleden gehad, ze was bang voor mensen, maar ik heb haar nooit afgestaan, in tegeen deel, ik heb er twee jaar aan gewerkt, alle dagen, en nu jammer genoeg, nu dat ze afscheid gaat nemen van ons, moet je dat zien meid, zij komt vragen om bij mij te komen, het is nu een maand, dat ze alle dagen alle avond bij mij komt, in mijn armen, ik mag haar stelen, knuffelen, haar kusjes geven, en dat ben ik haar ewig dankbaar, en ik ben er zeker van dat het nog een tijdje gaat duren, maar ik zal het zelfde resultaat hebben met Black en Blue Very Happy Wink , wees maar gerust, ik zal er geen afstand van nemen, in tegen deel, ik kan er niet aan denken Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Gesponsorde inhoud





Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dierenhappening 2010
» Sam: 2002-28 december 2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mijn tamme ratten :: Ratten forum :: Opvolg pagina's-
Ga naar: