Mijn tamme ratten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor eigenaars van tamme ratten/Forum pour propriétaires de rats domestques
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimedo okt 14, 2010 10:41 am

Hier kunnen de eigenaars van de rittens van deze nest nieuwsgeven aan de huidige eigenares van het moeder van dit nest, en de andere leden die de baasjes geworden zijn van deze rittens Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimedo okt 21, 2010 6:02 pm

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" 64960_1596445278503_1457107976_1483477_1015700_n

De linkse en de middelste zijn Apu en Abu van Jennifer, zij heeft deze twee ventjes afgelopen zaterdag in ontvangst mogen nemen. Bij hen stiefbroertje Kallisto, die een weekje ouder is, maar ze dezelfde dag gaan ophalen is. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimeza okt 23, 2010 5:28 pm

Oh, blij om ze te zien, en met hen kennis te maken Very Happy hoe stel ze het bij hun nieuw baasje?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimema nov 08, 2010 12:40 am

Hoe stellen Black 'n Blue 't? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimema nov 08, 2010 7:43 am

Super! verry verry happy , ze zijn aan het maffen nu, ze beginnen hun naam te kennen, als je ze roept zie je die kleine oortjes in de lucht gaan, en hup rennen ze naar me toe, onze Black is nog een beetje schuw als je met je hand in de kooi komt, ik heb ze tot nu toe gerust gelaten, dat ze de omgeving gewoon worden.
Maar deze avond ga ik ze is flink vertroetellen sie.
Ik ben gisteren met Jack naar hen gegaan, hij was op mijn schouder, en de kleintjes in hun mary, je moest onze Jack gezien hebben, aan het ploppen en aan het knarzen, voor te zeggen "zijn dat mijn nieuwe vriendjes, kom leg ze maar in de royal, dat we samen kunnen ravotten" Laughing
Toen jullie zijn vertrokken, heb ik hun mary ingericht, amai, ik heb nog nooit zoveel gezien in een mary Shocked , er zijn:
- 3 hangmatten
- 2 buizen
- 1 toilet
- 1 tupperware bakje die hangt aan de tralies vast
- 1 huisje
En hun potekke voor te eten en te drinken

ik heb hen mijn nieuwe creatie (hangmat) gegeven, het is een soort zakje, ze kunnen er heel gemakkelijk in en uit Wink , ze hebben de eerste dag erin geslapen Shocked , mijn zakje is gelukt, en mijn ratjes mogen het, wauw!
Dus je ziet het hé, je moet je geen zorgen maken, ze worden hier vertroetelt als echte koningen Wink
Ik kan momenteel geen foto's trekken, kodak is kapot, gvd! Crying or Very sad
Zodra ik er kan trekken, post ik ze hier ze
Oh, laatste opmerking, wat heeft Black dikke ballen Shocked Laughing , het was me deze morgend opgevallen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimewo nov 10, 2010 8:49 pm

Hahaha, ja, ik weet dat die kleintjes enorme ballen hebben, amai. Hun 6 broertjes die hier zitten, f***
Mooie nieuwe foto op't forum btw Wink

Blij dat ze't goed stellen, dat Jack er goed op reageerde en dat ze beginnen wennen. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimedo nov 11, 2010 6:14 pm

Ik ga aale dagen langs met Jack bij de kleintjes, en ik moet zeggen, hij trekt zich niks van aan, hij bekijk die kelintjes voor te zeggen, "ga dat in mijn kooi komen, allé, laat maar komen dan hé" Very Happy , hoopelijk blijf het zo, maar ons prutskes hebben nogal temperament ze, iki heb Blue vast genomen deze week, (ik doe het op mijn gemak, die zijn hier nog niet lang), amai, wat een snel ratje Shocked , hij heeft het zeepsyndroom Laughing , maar het komt goed ze, hij heeft zich deze morgend heel goed laten streklen Very Happy , en Black is nog enn beetje schuw, maar laat zich ook strelen, echt ik ben fier op mijn twee schatjes! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimewo nov 17, 2010 1:37 pm

Hehe, hoe gaat het ermee ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimedo nov 18, 2010 12:38 pm

Goed, heel goed! Ze zijn wel wat schuw, komen niet rap naar ons toe, en laten zich niet pakken, maar het is niet erg, we maken er ons werk van, dat komt allemaal goed, maar die zijn gegroeid Shocked , Johan zei me dat deze week, ze zijn twee keer zo groot als toen ze naar ons gekomen zijn, echt spijtig dat mijn Kodak kapot is, maar we gaan zien voor een andere te kopen, (ik maak heel graag foto's), dan zal ik ze hier posten, en je gaat verscieten ze Very Happy Wink
Blue en Black sturen jullie twee dikke knuffels Wink
Edit: hoe gaat het met de broertjes en zussen van onze mannen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimevr nov 19, 2010 11:44 am

Blue heeft gisteren spaguetti uit mijn hand gegeten verry verry happy , zaaaaaaalig love , en Black stond naast hem en bezag hem voor te zeggen "maar jonge toch, ben je zot geworden, mij niet gezien" roll lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimema nov 22, 2010 10:17 am

Ongelofelijk hoe ze goecd evolueren onze broertjes Very Happy , ik heb percies de indruk dat ze een shot onder hun gat gekregen hebben, zo rap groeie ze Shocked , het worden echte prachtige mannen, wat Blue betreft, hij laat zich haai, nog niet pakken, maar het komt goed, en wat Black betreft, hij laat zich ook niet pakken, en haai, maar komt wel snel naar je toe, en daag je gewoon uit, machtig, hij komt je halen voor te spelen, ik vind het gewoon zallig, ik ben verliefd op mijn twee ventjes Razz ...., sssssssstttttt, of Jack zou nog jaloers kunnen zijn, en Johan ook roll lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimema nov 29, 2010 11:14 pm

Haha, ja, hun broerkes en zuskes zijn ook zo'n deugnieten ^^
Pakken? Neeeeee! Strelen? Allez, dan... Tot de kat komt kijken, dan staan ze daar van: WTH? en *roef* weg Razz

Ah, geweldig zullen ze zeker worden, ze hebben een geweldige thuis eh Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimedi nov 30, 2010 9:31 am

Dank je voor het compliment, ik doe mijn best, zo als ik zei, net gaat dus de goeie richting uit, Black komt klekjes geven, als je hem iets geeft, is het van, eerts kusje, en dan snoep, en Blue, ja, die geniet van elke haai dat die krijgt, en ze hebben het hier naar hun zin zenne, rap dat ik een fototoestel kan kopen, dan ik je foto's sturen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimedo dec 02, 2010 9:26 pm

Would be cool ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimevr dec 03, 2010 8:28 am

Amai, het is hier de moeiete ze, ze zijn al vier dagen ruzie aan het maken, alle nachten, en het is Blue dat afziet, het is niet tot bloed toe ze, dus maak je zeker niet ongerust, ik denk dat het voor de alfschap is
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimezo dec 05, 2010 8:55 pm

Hier vechten ze (al mn ratten) ook elke nacht, niet tot bloedens toe, dus tja...
Achja, t gaat er wel vanaf zekerst? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimema dec 06, 2010 8:27 am

ja, denk het, zijn ze niet in hun puberteit nu? Very Happy , nog altijd geen adopties gezinnetjes gevonden voor de rest van de bende?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimema dec 06, 2010 7:14 pm

't Zijn mijn 'groten' die vechten, niet de 'kleintjes'
Inderdaad, nog geen thuisje. 'k Heb geen tijd om een thuis te zoeken en pff, Ratito enz wil niet helpen. Achja... 'kGa woensdag kooien dans doen(ofte: de 4 kleintjes in de royal(apart wel) en Hammond en Penny in die kooi waar die heren hebben ingezeten. Ofzoiets Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimema dec 06, 2010 8:52 pm

Ja, ik zou zeggen, ik neem nog een man of twee, maar de kamers zijn hier momenteel overgeboekt Laughing , en heerlijk gezegd, ik hou het liever Wink , ik zou graag nog zo lang mogelijk van mijn zotte dames willen genieten, en vooral Emerytje, ze is al zo oud, ze is nog heel goed, en wat iknooit had verwacht, er is een grote band gegroeie tussen ons, ik kan ze niet aanrakken, ik heb de indruk dat ze schrik heeft van mensen, maar als ik tegen haar babelt, luistert ze zo mooie, en dat is al voor mij heel veel waard Very Happy , spijtig dat je dat smoeleke niet kan zien, het is ech de moeiete, volgende keer dat je op bezoek komt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimewo dec 08, 2010 8:55 pm

Geniet maar van je oudere beestjes he, ze zullen te snel er niet meer izjn Sad
Maar 'k ben al blij dat de 'varkens' te goed stellen bij je, hun zusjes en broertjes zijn ok, dus gohja...'k Hou ze bij me, tot ik echt emand vind dat ze een goed thuisje wil geven Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimedo dec 09, 2010 10:02 am

Je hebt groot gelijk, geef hen een dukke knuffel van mij, en een dikke kus van hun broertjes, ze zijn momenteel aan het ravotten. Ik heb gisteren hun kooi gekuist, zo alle weken, ik had hun kooi op de salon tafel gelegt, gemakkelijker voor mij, hun kooi was proper en ingericht, maar voor ik ze terug op hun plaats wou zetten, ben ik Jack gaan halen, heb hem bij de kooi gebracht, en hem laten kijken naar de jongens, maar meid, je hebt weer iets gemist hé, onze Black was zo zot als een achterdeur toen hij Jack zag, hij begon te lopen gelijk zot in die kooie, nerveus dat hij was, en Blue, die is zijn huyisje ingegaan, en heeft zich niet meer laten zijn, het gaat nog een spnnende intro worden, ik vraag me af wanneer ik er aan mag beginnen, Black lijkt me groot, en struis genoeg te zijn, maar Blue, is wel een pak kleine dan zijn broer, maar hij laat zich niet doen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimedo dec 16, 2010 12:41 pm

'kZou ze langzaam aan laten wennen aan elkaar op neutrale plekken, waar je er snel aankan wanneer 't evt. uit de hand zou lopen Smile
Is 't beste voor Jack, denk ik, dan heeft hij weer gezelschap Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimevr dec 17, 2010 8:45 am

Wij dachten deze week-end is een intro te proberen, hoopelijk lukt het, het zou fijn zijn, een kooi minder in de weg, en gezelschap voor Jack, ik hou je op de hoogte Wink Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimevr dec 17, 2010 2:07 pm

Ah, ok, mooi Smile
Ja, kooi...Ik zou die van jared ook uit de baan willen, 'm castreren lijkt een goed idee en dan bij mn dames, maja, geen castratiegeld Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitimema dec 20, 2010 11:56 am

Bij ons is het spijtig genoeg niet door gegaan, veel problemen met de familie, tante die ziek zijn, en zo, dus ja, veel bij de eene en bij de andere, en ik durf mijn ratten niet alleen laten, surtout tijdens een intro, ik ga zien om het volgende week te doen, als het lukt, hoopelijk, Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Gesponsorde inhoud





Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"   Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010" Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opvolg topic "Duchesse's nest 16 september 2010"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dierenhappening 2010
» Sam: 2002-28 december 2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mijn tamme ratten :: Ratten forum :: Opvolg pagina's-
Ga naar: