Mijn tamme ratten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor eigenaars van tamme ratten/Forum pour propriétaires de rats domestques
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Even voorstellen ..

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Stephke&co

Stephke&co


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 30-10-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Lanaken

Even voorstellen ..  Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen ..    Even voorstellen ..  Icon_minitimezo okt 30, 2011 5:18 pm

[center] Hallo allemaal,
Ik ben Stephanie, 24j uit Lanaken.
Ben een grote dierenvriend, momenteel heb ik een Lhasa apso ( Amy 9j) en 4 schatjes van ratjes.
Zal ik ook hun eve voorstellen : James & Frutsel 7maand, Amos 11maand en Eros 6maand .. Zijn dus 4 mannetjes waarvan enkel James niet gecastreerd is.
Ik woon nog thuis, en heb JAREN zitte zeuren voor een ratje .. maar helaas was stiefvader der altijd tegen. Al vanaf mijn 7jaar wilde ik graag een ratje hebben.. nu afgelopen april dacht ik ach weet je wat ik waag het er op en haalde James in huis, na een nachtje wachten heb ik James aan mijn stiefvader voorgesteld en gevraagd of ik hem mocht houden.. hij zei JA .. EINDELIJK !!!! Dag later ben ik broertje van James gaan halen 'Frutsel' en er zat ook een grote zwarte japaner van al 4 maand ( die steeds afscheid moest nemen van de kleintjes maar zelf achter bleef ) ... en jawel ook deze mocht mee na huis en werd mijne Amos ( aka smosje)... maandje later waren ouders 15j getrouwd en voor mijn moeder haar huwelijksverjaardag heb ik haar Eros cadeau gedaan :-) Mammie blij en mijn ventjes hadde er weer een vriendje bij :-)
Zo ben ik dus aan mijn 4 schatjes gekomen Wink
* James had direct mijn hartje gewonnen, hij is super lief en heeft als eigenschap : kusjes geven Smile
* Amos, ja euhm daar heb ik eerlijk gezegd eventjes spijt van gehad en gedacht waar ben ik aan begonnen, in begin was hij al niet meer zo klein, geen handen gewoon en had dus veel stress, vanaf da je hem wilde nemen schreeuwde hij als een speenvarke da geslacht word en kreeg acute diarree .. veel tijd in gestoken en geduld en na 2weken was ik zo blij en trots op hem .. ondertssn is het mijne dikke knuffel ... liefste van allemaal !!! I love you
* Frutsel is zowat mijn probleem gevalletje, al van dag 1 luchtwegen infectie, verkeerd reageren op antibiotica enzo veel dokteren ... nu is hij net 2maand gelede gecastreerd en is nu pas hersteld ervan, hij reageerde verkeerd op binnen draad en eter en nu vorige week huidirritatie van de medicijnen.. noem maar op. Toch heeft hij ook zo zijn charmes waardoor ik hem voor geen geld ter wereld zou willen en kunnen missen. Zijn bijnaam is Flappy ( Dumbo oortjes)
dan hebben we nog * Eros aka rosje ... euhm waar zal ik beginnen bij hem Rolling Eyes Met Eros heb ik de minst goeie band, waarom ? hij is totaal niet aanhankelijk, zolang je hem in de kooi laat af en toe snoepje geeft en verder gerust laat is hij tevrede :-( wat ik toch wel jammer vind, hij is zo angstig als je hem er uithaald, of nog maar poging tot strelen in de kooi , ocharme das de hell voor dit kleintje :-( Heb er al zoveel moeite voor gedaan en blijf ik ook doen .. hopelijk op een dag ziet hij in da ik niet eng ben en het enkel goed bedoel Sad

Zo dit is zowat 'int kort' mijn voorstelling van mij en mijn schatjes Wink

Even uitzoeken hoe het hier werkt en dan volgen er nog wel foto's van mijn lievekes.

Groetjes Stephanie & Co
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/Just.me.Stephanie
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Even voorstellen ..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen ..    Even voorstellen ..  Icon_minitimedi nov 01, 2011 8:32 am

Hey Stephanie, welcome op het forum, ik heb ook vier mannen thuis, allemaal schatten van ratten, met hun eigen karakter, zo als jij, heb ik hier mijn knuffel rat, en dat is Jack, hij is ondertussen 19 maanden oud, dan heb ik nog Gismo, ook 19 maanden oud, maar niet zo knuffel, hij is niet zot van mensen en handen, ik heb heel veel geduld en werk in hem moeten steken, maar goed, hij laat het toe, dat ik in zijn kooi komt, dat ik aan zijn eten, en drinken kom, en dan heb ik nog mijn broertjes, Black en Blue, ook wat schuw voor mensen en handen, maar ook zo als jij,,ik zou ze voor geen geld, of moment kunnen missen, ze horen mij graag bezig, dan kan ik daar uren voor de kooi blijven staan, en doe ik met hen mijn babels Very Happy .
Onze Jack is agouti japanner, Gismo, een dumbo fuzz agouti japanner, Black een zwart berken, en Blue, een blauwe japanner.
Ik las dat je nog thuis woont, studeert je nog? En welke richting?
Ik ben huismoeder, zorgt voor mijn twee dochters, ze zijn 6 en 4 jaar oud, ze gaan nu alle twee naar school.
Als ik alleen in de dag ben, heb ik geen minuut om mij te vervelen, ik zorg voor mijn ratten, maar ook voor mijn twee honden, Rocky, onze Bull Terrier van 12 jaar, en Yuna, onze mopshond van 9 jaar, ik heb ook twee katten, die alle dagen op bezoek komen, Zoë en Charlotte, hun leeftijd ken ik niet, maar ze zijn nog vrij jong, Charlotte is de dochter van Zoë, dan heb ik nog Sam, een Golden Retriever van 11 maand die alle dagen langs komt, hij komt met onze Rocky spelen, ze komen heel goed overheen, Sam is de hond van mijn buurman.
En nu, een van mijn buren, heeft een nest muisjes gevonden bij hem op het werk, ze zijn ongeveer 13 dagen oud, hun ogen zijn twee dagen geleden open gegaan, ik neem ze in de dag bij ons thuis, dan kan ik er voor zorgen als hij gaat werken.
Voilà, dit was zo een beetje mijn verhaal.

Veel plezier op het forum Stephanie Cool Very Happy .
En als je vragen hebt, stel ze maar gerust voor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Even voorstellen ..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen ..    Even voorstellen ..  Icon_minitimedo nov 03, 2011 8:57 pm

Hoi!!!

Wel, lanaken/Genk, wat een toeval, want ik kom geregeld in Genk (zeker als de vriend naar de voetbal is Razz)
Pluis gerust, ik ben benieuwd naar de foto's Smile
Oh, breng gerust andere rattenliefhebbers naar hier, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Very Happy

Enne, ik mocht (op dezelfde leeftijd als jij) ook geen ratten van m'n ma dan, ik had er me dan eentje (ik had toen de kennis die eik nu heb niet...) aangeschaft en thuis in haar hok gezet, op m'n kamer, m'n ma er bij gehaald en 't enige wat ze zei was 'zolang het maar op je kamer blijft'. Om dan gans te smelten met de rittens (oepsnest, want ratje kwam -ook fout- uit een dierenwinkel) en langzaamaan te wennen aan m'n ratsels.
In hasselt, in de dierenwinkel op de kuringersteenweg, verkopen ze trouwens meer ratten dan hamsters, omdat ratten socialer zijn, dus dan kan je er toch van uit gaan dat ze heus zo vies niet zijn. Maja, toch, veel mensen zijn onwetend tot ze ze effectief in huis hebben door andere gezinsleden.

Welkom, veel plezier hier Smile

Oh, en ons Virginie is eigenlijk franstalig van thuis uit, dus als je enige gramaticale fouten bij haar ziet, da's de reden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Even voorstellen ..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen ..    Even voorstellen ..  Icon_minitimevr nov 04, 2011 11:26 am

Laughing , yep, ik ben inderdaad franstalig, en ja, ik maak veel typfouten, maar dat heeft ook zijn charmes, we hebben een unieke forum Laughing , een forum met veel typfouten Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Even voorstellen ..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen ..    Even voorstellen ..  Icon_minitimeza nov 05, 2011 1:59 pm

En het enige forum waar ik niet helemaal over de rooie ga als't op spellingsfouten aankomt Razz
Anders durf ik daar serieus op ingaan, dus weze gewaarschuwd! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Even voorstellen ..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen ..    Even voorstellen ..  Icon_minitimezo nov 06, 2011 8:52 am

roll lol , ik zal mijn best doen ma Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Even voorstellen ..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen ..    Even voorstellen ..  Icon_minitimezo nov 06, 2011 3:16 pm

Flink zo meisje!!! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even voorstellen ..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen ..    Even voorstellen ..  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen ..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mijn tamme ratten :: Algemeen forum :: Wie ben ik ?-
Ga naar: