Mijn tamme ratten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor eigenaars van tamme ratten/Forum pour propriétaires de rats domestques
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Goudvissen ea als huisdier

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Goudvissen ea als huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Goudvissen ea als huisdier   Goudvissen ea als huisdier Icon_minitimevr nov 11, 2011 9:44 pm

Wel, ik had een vraagje over viskes houden. Dan wel goudvissen. Bij 'n kameraad heb ik er 3, maar euhm, die thermostaat, moet die aan? Op welke temperatuur?
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Goudvissen ea als huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goudvissen ea als huisdier   Goudvissen ea als huisdier Icon_minitimeza nov 12, 2011 7:46 am

Over welke thermostaat heb je het, als het over die van de aquarium gaat, neen, goud vissen hebben geen verwarmde water nodig, alleen maar hun pomp, lamp, en als je voor enkele dagen weg gaat zou ik er een wiltje insteken, die voedsel verdeelte om de zoveel tijd... Wink
En de thermostaat van het huis maakt geen verscil voor hen Wink Very Happy
Je moet is foto's posten, ben wel benieuwd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Goudvissen ea als huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goudvissen ea als huisdier   Goudvissen ea als huisdier Icon_minitimeza nov 12, 2011 10:22 pm

Nog geen foto's. Ik heb verder een vrij leeg aquarium, maar ik heb in de Euroshop in St niklaas gezien dat ze daar aquarium beelden verkopen aan een lagere prijs dan een dierenwinkel, dus volgende maand eens gaan shoppen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Goudvissen ea als huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goudvissen ea als huisdier   Goudvissen ea als huisdier Icon_minitimezo nov 13, 2011 3:05 pm

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Sabine
Beheerders
Beheerders
Sabine


Aantal berichten : 1115
Registratiedatum : 23-07-10

Goudvissen ea als huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goudvissen ea als huisdier   Goudvissen ea als huisdier Icon_minitimema nov 14, 2011 12:08 am

Zal wel maar een beeld worden, want k heb Ocmw opgedragen mijn DA rek te betalen en dat gaat van mn leefloon af, he, dh ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Goudvissen ea als huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goudvissen ea als huisdier   Goudvissen ea als huisdier Icon_minitimema nov 14, 2011 8:23 am

nog even geduld hebben dan, maar ja langs een kant is het beter dat uw rekeningen betaalt zijn, het is ook belangerijk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
Gesponsorde inhoud





Goudvissen ea als huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goudvissen ea als huisdier   Goudvissen ea als huisdier Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goudvissen ea als huisdier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mijn tamme ratten :: Algemeen forum :: Mijn andere huisdieren-
Ga naar: