Mijn tamme ratten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor eigenaars van tamme ratten/Forum pour propriétaires de rats domestques
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ik ben Vicky

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 1154
Registratiedatum : 14-07-10

Ik ben Vicky Empty
BerichtOnderwerp: Ik ben Vicky   Ik ben Vicky Icon_minitimewo jul 14, 2010 1:21 pm

Hey iedereen,

Mijn naam is Virginie, ben bijna 27 jaar oud en mama van twee prachtige dochters.
Ik ben ook de trotse eigenares van een baardagam, een bull-terrier, een mopshond, en vijf tamme ratten.
Waarom heb ik dit forum gemaakt?
Ik ben nu al meer dan een jaar lid van een rattenopvang "Ratito", zij hebben mij heel goed geholpen toen ik mijn eerste ratje had, en nu vind ik dat het mijn beurt is om ze te helpen. Very Happy
Ik ben vorige jaar begonnen met mijn blog/site: "Het leven van mijn tamme ratten", om te tonen aan de mensen hoe leuke en gezellige huisdieren het zijn, nu de laatste weken, heb ik de site uitgebreid, hij heeft twee nieuwe pagina's bij gekregen "De ratito ratjes" en "Opvolg pagina Ratito ratjes", de bedoeling van deze verandering is om nog meer leuke adoptie gezinnen te vinden voor de ratjes, er is ook een specifieke gedeelte op het forum, zodat als u interessen zou hebben, ik het aan hun kan melden.

Nog veel plezier op dit forum Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mijntammeratten.forum-nation.com
 
Ik ben Vicky
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mijn tamme ratten :: Algemeen forum :: Wie ben ik ?-
Ga naar: